ATUTY REKLAMY TELEWIZYJNEJ:
Przekaz, który działa jednocześnie na nasz wzrok i słuch jest bardziej efektywny od komunikatów tylko obrazkowych lub tylko dźwiękowych. Obecność telewizji w naszym życiu wpływa na kształtowanie naszych postaw i zachowań, dzięki temu jest atrakcyjnym i skutecznym źródłem przekazów komercyjnych.
Zapamiętujemy:
30% tego co słyszymy
50% tego co widzimy
70% tego co widzimy i słyszymy
Z mediów masowych telewizja gwarantuje najszybsze zapamiętanie przekazu reklamowego!

SPONSORING:
Sponsoring to skuteczna i sprawdzona metoda budowania wizerunku i kreowania świadomości marki.
Istnieje możliwość sponsoringu prognozy pogody, serwisów sportowych oraz wybranych programów tematycznych na naszej antenie.
Udział sponsora w finansowaniu programu, a także zakres i formy jego wskazania są każdorazowo negocjowane.
Jeśli są Państwo zainteresowani tą formą prosimy o kontakt z nami, odpowiemy na wszystkie pytania i zaproponujemy ciekawą ofertę.

Zapraszamy do współpracy, gwarantujemy atrakcyjne ceny!

Dział Marketingu i Reklamy TVP Szczecin
ul. Niedziałkowskiego 24a,
71-410 Szczecin
marketing.szczecin@tvp.pl
tel. +48 91 48 10 110

Mariusz Zdrodowski
Kierownik Działu Marketingu i Reklamy TVP Szczecin
Mariusz.Zdrodowski@tvp.pl
tel. +48 91 48 10 250

Małgorzata Kupis
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
malgorzata.kupis@tvp.pl
tel. +48 91 48 10 339

Gabriel Stawiński
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
Gabriel.Stawinski@tvp.pl
tel. +48 91 48 10 242

Joanna Miszkin
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
Joanna.Miszkin@tvp.pl
tel. +48 91 48 10 151